وبلاگ فروهر

نکات مهم انتخاب چراغ دیواری پذیرایی

نکات مهم انتخاب چراغ دیواری پذیرایی

استفاده از چراغ دیواری پذیرایی یکی از راه های افزایش نور و روشنایی در این فضا است. معمولا این چراغ ها با تابش نور به سمت دیوار کمک می کنند تا سطح وسیعی از اطراف پذیرایی نیز نور مناسب داشته باشد. هم چنین در صورت استفاده از کاغذ دیواری طرح دار، نور چراغ دیواری پذیرایی باعث می شود تا طرح های آن دیوار بهتر دیده شود. اکثر افراد این مدل چراغ را یک چراغ اضافی در نظر می گیرند و ترجیح می دهند با آباژور ایستاده این نور را تامین کنند. اما یک چراغ دیواری شیک باعث می شود تا فضای خالی روی دیوار مدرن تر دیده شود. هم چنین می توانید از چراغ دیواری برای اتاق خواب خود نیز استفاده کنید. اما بهتر است قبل از خرید این موارد را در نظر بگیرید.

چراغ دیواری پذیرایی مشکی

کاربرد لامپ دیواری پذیرایی

برای تامین نور در پذیرایی و نشیمن معمولا از لوستر استفاده می شود. لوستر مدرن معمولا در فضای مرکز نصب می شوند. به همین دلیل نور در محیط اطراف معمولا با شدت کمتری وجود دارد. این نور کم باعث می شود تا دکوراسیون شما به خوبی دیده نشود. در نتیجه استفاده از یک آباژور یا چراغ دیواری می تواند این مشکل را برای شما حل کند. چراغ دیواری پذیرایی علاوه بر تامین نور در اطراف خانه، به بهتر دیده شدن دکوراسیون شما کمک می کنند. نور این چراغ با بازتاب از روی سطح دیوار زیبایی محیط را چند برابر می کنند.
هم چنین یکی از دیگر ویژگی های چراغ دیواری پذیرایی استفاده از آن به عنوان یک دکوراسیون خاص است. طرح های متفاوت چراغ در مدل های لوکس و شیکی در بازار وجود دارند که باعث می شوند تا به عنوان یک المان دکوراتیو در دیوار شما دیده شود. این چراغ های شیک باعث می شوند تا دیوار در حالت عادی متفاوت تر دیده شود. به همین دلیل اگر از نور چراغ دیواری پذیرایی خیلی راضی نباشید هم می توانید از آن به عنوان یک چراغ شیک و به عنوان دکوری روی دیوار استفاده کنید. 
چراغ دیواری را می توانید در اتاق خواب خود نیز استفاده کنید تا نور مناسبی در اطراف تخت خود داشته باشید. این نور دکوراتیو کمک خواهد کرد تا دکوراسیون شما بهتر دیده شود. خوشبختانه با توجه به محبوب بودن این مدل چراغ ها، مدل های بسیار متنوعی در بازار وجود دارند که می توانید با توجه به سبک طراحی دکوراسیون خود از چراغ مناسب نیز استفاده کنید. در ادامه برخی از چراغ های دیواری فروهر دیزاین را مشاهده می کنید.

برای اطلاعات بیشتر روی هر محصول کلیک کنید

آباژور دیواری نیلا

1,150,000 تومان1,450,000 تومان
کد محصول FD-WL-003
ابعاد کلی  طول خط نور 60 سانتی متر
جنس بدنه آلومینیوم
نوع رنگ پودری الکترواستاتیک
نوع نور اس ام دی
شار نوری 700 لومن

 

آباژور دیواری تیوان

1,000,000 تومان1,350,000 تومان
950,000 تومان1,282,500 تومان
کد محصول FD-WL-002
ابعاد کلی  طول 60 سانتی متر
جنس بدنه آلومینیوم
نوع رنگ پودری الکترواستاتیک
نوع نور اس ام دی
شار نوری 700 لومن

 

آباژور دیواری تیانا

1,150,000 تومان1,550,000 تومان
کد محصول FD-WL-001
ابعاد کلی  طول 100 سانتی متر
جنس بدنه آلومینیوم
نوع رنگ پودری الکترواستاتیک
نوع نور اس ام دی
شار نوری 1200 لومن

 

چراغ دیواری پذیرایی

انواع مدل های مختلف چراغ دیواری پذیرایی

این مدل چراغ نیز مانند سایر لوازم روشنایی و نور پردازی، در انواع سبک ها طراحی و تولید می شود. شما می توانید انواع چراغ دیواری دکوراتیو را در سبک های مدرن و کلاسیک سفارش دهید. این تنوع زیاد باعث شده است تا قیمت های متنوعی از این مدل چراغ نیز وجود داشته باشد تا بتوانید از انواع لاکچری یا ارزان قیمت آن را نیز در بازار تهیه کنید. شما می تواند با هر میزان بودجه ای چراغ دیواری مناسب خود را سفارش دهید. این تنوع حتی در منبع انرژی چراغ ها نیز وجود دارد و می توانید مدل هایی با منبع انرژی باتری هم پیدا کنید.

در بین سبک های متفاوت چراغ دیواری پذیرایی، مدل های مدرن معمولا طرح های جذاب تری دارند و نور متفاوتی تولید می کنند. این مدل چراغ ها با بدنه های فلزی و رنگ های مات می توانند یک طرح خاص در منزل شما ایجاد کنند. هم چنین در برخی از مدل ها رنگ های نقره ای و طلایی براق سبک های مدرن دکوراسیون شما را تکمیل می کنند. در این سک چراغ دیواری، معمولا مدل های بسیار خاص و شیک را مشاهده می کنید که طرح های متفاوتی دارند. طرح هایی که معمولا خاص هستند و مشابه آن را در کمتر خانه ای می توانید پیدا کنید چون تنوع بسیار بالایی دارند.

چراغ دیواری اتاق پذیرایی

در انتخاب سبک و طراحی چراغ دیواری پذیرایی حتما به این نکته توجه کنید که چراغ شما باید به خوبی جلب توجه کند. چراغ های جدید این کار را با پخش نور و ایجاد نورهای خاص انجام می دهند. هم چنین استفاده از تکنولوژی های جدید مانند چراغ های هوشمند می تواند نگاه متفاوتی نسبت به خانه شما به وجود بیاورد. بهتر است این نکته را بگوییم این تنوع را می توانید در مدل های مخصوص اتاق خواب بیشتر پیدا کنید. مدل های مخصوص اتاق خواب معمولا عناصر لوکس بودن را کمتر دارند و بیشتر به سادگی طرح های آنها توجه می شود. 

آباژور دیواری لنا

1,650,000 تومان1,950,000 تومان
1,485,000 تومان1,950,000 تومان
کد محصول FD-WL-005
ابعاد کلی  طول 80 در 25 در 5 سانتی متر
جنس بدنه آلومینیوم
نوع رنگ پودری الکترواستاتیک
نوع نور اس ام دی
شار نوری 1700 لومن
 
چراغ دیواری پذیرایی برنزی

در هنگام خرید به چه مواردی توجه کنیم؟

همانطور که گفتیم خرید چراغ دیواری پذیرایی برای هر منزلی مورد نیاز است. این چراغ علاوه بر کاربردی بودن باعث بهبود نورپردازی نشیمن و زیباتر شدن فضای پذیرایی شما می شود. اما بهتر است در خرید آن برخی موارد را در نظر بگیرید تا چراغ بهتری تهیه کنید. این چراغ مدل های متنوعی دارد که هرکدام برای فضای خاصی مناسب است. این مدل چراغ برای پذیرایی، اتاق خواب، راهرو، فضای بیرونی و قسمت های مختلف می تواند مورد استفاده قرار گیرد. پس بهتر است از مدل مناسب برای هر فضا استفاده کنید. 

در خرید چراغ دیواری پذیرایی بهتر است تا از چراغی استفاده کنید که سبکب متناسب با دکوراسیون شما داشته باشد. سبک های مدرن درکنار نورهای خاص می توانند جلوه بهتری داشته باشند. هم چنین می توانید از رنگ های متنوع این چراغ نیز برای فضاهای مختلف خانه خود استفاده کنید. این موارد کوچک در خرید چراغ می تواند به بهتر دیده شدن چراغ کمک کند تا منزل خود را نیز متفاوت کنید.

آباژور دیواری لویال

1,050,000 تومان1,500,000 تومان
کد محصول FD-WL-006
ابعاد کلی  طول 100 در 10 در 5 سانتی متر
جنس بدنه آلومینیوم
نوع رنگ پودری الکترواستاتیک
نوع نور اس ام دی
شار نوری 1200 لومن
  • جهت نور این محصول به صورت پیش فرض مطابق عکس اول به سمت دیوار می باشد. در صورت سفارش نور به سمت پایین مطابق عکس دوم، در یادداشت سفارش ذکر نمایید.

همانطور که دیدید چراغ دیواری پذیرایی می تواند به عنوان یک عضو کوچک از دکوراسیون شما فواید بسیاری در تکمیل آن داشته باشد. میتوانید مدل های متنوع چراغ را در بازار ببینید و طرح های خاصی را انتخاب کنید. تنوع زیاد این محصول باعث می شود تا طرح های تکراری کمتر دیده شوند. هم چنین می تواند سبک های مختلف را برای فضاهای مختلف منزل خود مانند پذیرایی یا اتاق خواب استفاده کنید. تنوع طرح باعث می شود تا نیاز باشد وقت بیشتری صرف کنید و همه مدل ها را به دقت بررسی کنید. اما این موضوع باعث می شود تا از خرید خود رضایت بیشتری داشته باشید. هم چنین با استفاده از یک چراغ دیواری بدون سیم دردسر خود را در نصب کمتر کنید. در مقاله کاربرد آباژور ویژگی های این کار را توضیح داده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 9 =

سبد خرید