وبلاگ فروهر

انواع لوستر | پرفروش ترین لوسترهای بازار را بشناسید

انواع لوستر | پرفروش ترین لوسترهای بازار را بشناسید

همانطور که می دانید انواع لوستر با توجه به کاربردهای متفاوتی که دارد در بازار وجود دارد. مدل های پرفروش لوستر معمولا برای پذیرایی طراحی و تولید می شوند. اما لوستر اتاق خواب هم یکی از مدل های محبوب لوستر مدرن شده است. لوستر مدرن قطعا جز پرفروش ترین لوستر بازار است. وقتی به بازار لاله زار در تهران می روید اکثر دکور مغازه ها را مدل های جدید و مدرن میبینید.

همه ما برای برای زیبا کردن منزل و محیط کار  لازم داریم تا نور مورد نیاز را تامین کنید. این کار از طریق انواع لوستر صورت می گیرد. امروزه انواع لوستر برای فضاهای مختلف خانه طراحی شده اند تا با تامین نور از سقف فضای شما را دلنشین تر کنند. در نتیجه لازم است که قبل از خرید انواع لوستر را بشناسید و لوستر مناسب با محیط خود را تهیه کنید. در این نوشته سعی خواهیم کرد تا علاوه بر معرفی انواع لوستر، برخی از پرفروش ترین لوسترها را معرفی کنیم. مدل های معرفی شده از تولیدات فروشگاه فروهر دیزاین است که علاوه بر کیفیت بسیار بالا، قیمت بسیار مناسبی نسبت به بازار دارند.

انواع لوستر را بهتر بشناسیم

همانطور که می دانید، خرید لوستر از گذشته تاکنون در دکوراسیون داخلی وجود دارد. اگرچه در گذشته تنوع چندانی در زمینه لوستر وجود نداشته است اما امروزه با توجه به سبک های بسیار متفاوت معماری این مدل چراغ ها نیز تغییر کرده اند. این لوسترها با توجه به سبک خود از المان های گوناگونی در طراحی و تزیین محصول استفاده می کنند. این تغییرات در ظاهر آنها در برخی موارد ممکن است مدل ها مختلف را شبیه به هم کنند.

انواع لوستر را می توانیم به دسته های زیر تقسیم بندی کرد:

لوستر سقفی زایان

4,700,000 تومان5,700,000 تومان

انواع لوستر آشپزخانه

انتخاب لوستر برای آشپزخانه با توجه به اندازه آشپزخانه، نوع و رنگ ظروف استفاده شده باید صورت بگیرد. لوستر زیبا در آشپزخانه دکوراسیون خانه را زیباتر نشان می دهد و جدابیت خانه را افزایش می دهد. به عنوان مثال برای آشپزخانه های به سبک مدرن، شما باید لوستر ساخته شده از فلز استفاده کنید.

همانطور که از اسم این محصول مشخص است بیشتر برای محیط آشپزخانه مناسب است. این مدل لوستر باید نور کافی برای فضای آشپزخانه را تامین کند و علاوه بر آن زیبایی بیشتری نیز به فضا ببخشد. لوسترهای آشپزخانه معمولا از طرح های ساده در شکل بدنه استفاده می کنند. همانطور که گفتیم نور بیشتر مهم ترین فاکتور در این مدل لوسترها می باشد. انواع لوستر میز ناهارخوری نیز در این دسته قرار می گیرند.

اما سبک های مدن کمتر از رویه های گذشته پیروی می کنند و نور انواع لوستر آشپزخانه کمتر از جنبه دکوراتیو آن اهمیت دارد. انواع ۀوستر آشپزخانه امروزی دارای بدنه هایی با طراحی زیباتر هستند و شبیه به انواع لوستر پذیرایی طراحی می شوند.

انواع لوستر
لوستز پرفروش بازار

انواع لوستر پذیرایی

لوستر پذیرایی مهم‌ترین وسیله برای نورپردازی سالن پذیرایی محسوب می‌شود. انواع لوستر پذیرایی، علاوه‌ بر فراهم کردن نور لازم، در زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل بسیار مهم هستند. در نتیجه خیلی مهم است که در انتخاب خود از لوستری استفاده کنید که همه این ویژگی ها را با هم داشته باشد. 

شاید یکی از دسته های متنوع انواع لوستر این دسته باشد. با توجه به اینکه اکثر لوسترها برای چنین فضایی طراحی می شوند در نتیجه لوستر پذیرایی با طراحی های متفاوت ساخته شده اند. انواع لوستر پذیرایی علاوه بر تنوع در طرح، در رنگ و نوع نور نیز متفاوت هستند. امروزه شما در انتخاب انواع لوستر پذیرایی انتخاب بسیار زیادی دارید.

شما می توانید انواع لوستر پذیرایی را در طرح های مختلف در فروشگاه ها پیدا کنید. هم چنین در انواع مل های خاص تنوع بیشتری در رنگ محصول وجود دارد که می توانید برای فضای پذیرایی خود از آن استفاده کنید.

لوستر سقفی مثلث

3,900,000 تومان4,900,000 تومان

 

کد محصول FD-CP-007
ابعاد کلی طول خط نوری 70، 50 و 30 سانتی متر
جنس بدنه آلومینیوم
نوع رنگ پودری الکترواستاتیک
نوع نور اس ام دی
شار نوری 5000 لومن
گارانتی یک سال
  • این محصول قابلیت چیدمان مختلف بر اساس طراحی دلخواه را دارد.
  • قابلیت تنظیم ارتفاع از یک متر تا 20 سانتی متر وجود دارد.

انواع لوستر اتاق خواب

اتاق خواب یکی از بخش های مهم خانه است.شما بعد از یک روز کاری از اتاق خواب برای آرامش استفاده می کنید. در نتیجه دکوراسیون اتاق خواب باید طوری طراحی شود که احساس آرامش را منتقل کند. لوستر نیز در این بین جایگاه مخصوص به خود را دارد. به همین دلیل انواع لوستر اتاق خواب طراحی شده اند.

استفاده از لوستر در اتاق خواب فضای اتاق را شیک تر نشان می دهد. با توجه به اینکه انواع لوستر اتاق خواب با طراحی های متفاوت وجود دارند اما باید در انتخاب لوستر دقت کنید. استفاده از انواع لوستر اتاق خواب باید متناسب با سبک طراحی دکوراسیون اتاق باشد.

انواع مختلف لوستر چه تفاوتی باهم دارند؟

انواع مدل لوستر در ویژگی هایی مانند نور، طراحی بدنه و نور پردازی با هم متفاوت هستند. همانطور که گفتیم فضاهای مختلف طراحی های متفاوتی را نیز نیاز دارند که همین موضوع نیز باعث خواهد شد تا تفاوت هایی در ظاهر و ساختار لوسترها ایجاد شود.

شما باید در انتخاب لوستر این ویژگی ها را با توجه به دکوراسیون و فضای مد نظر انتخاب کنید. استفاده از طرح های متفاوت و عدم استفاده از چراغ دیواری زیبایی محیط را خیلی کمتر می کنند.

لوستر سقفی هِسپر

2,200,000 تومان2,800,000 تومان
 
کد محصول FD-CP-003
ابعاد کلی طول خط نوری 70 و 55 سانتی متر
جنس بدنه آلومینیوم
رنگ بدنه  پودری الکترواستاتیک
نوع نور اس ام دی
شار نوری 3000 لومن
گارانتی یک سال
  • قابلیت تنظیم زاویه تابش نور را با استفاده از پیچ تنظیم دارد.
  • قابلیت تنظیم ارتفاع از یک متر تا 20 سانتی متر وجود دارد.

سعی کردیم در این مقاله اطلاعاتی مختصری از انواع لوستر مخصوصا لوستر جدید 1402 را که بیشترین کاربرد را دارند به شما بدهیم. شما اکنون علاوه بر آشنایی با انواع مدل لوستر برای فضاهای مختلف می توانید بهتر در خرید خود تصمیم بگیرید. نکته مهم در این انتخاب این است که لوستر خود را بر اساس محلی که قصد استفاده از آن را دارید انتخاب کنید. این نکته را هم در انتها اضافه کنیم که اگر فضای خیلی بزرگی دارید، استفاده از چند آباژور ایستاده و آباژور رومیزی می تواند نور مناسب را برای فضای شما تامین کند.

انتخاب مناسب به شما کمک خواهد کرد تا علاوه بر پرنورتر شدن فضا، زیبایی بیشتری نیز به محیط ببخشید.

انواع لوستر آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 19 =

سبد خرید