وبلاگ فروهر

لوستر اتاق خواب

لوستر اتاق خواب

لوستر اتاق خواب یک روش ارزان برای بهبود دکوراسیون اتاق می باشد. لوسترهای جدید اتاق خواب معمولا قیمت مناسبی دارند و با هزینه کم اتاق خود را کاملا متفاوت می کنید. لوستر مدرن با طراحی جدید و شیک نور مناسبی برای اتاق خواب شما فراهم می کند و از طرفی از سادگی سقف و دکوراسیون اتاق خواب نیز کم می کند.

جدیدترین لوسترهای اتاق خواب به شکلی تولید می شوند که می توانید بر اساس طراحی دکوراسیون و سلیقه شخصی خود مدل آن را تغییر دهید. اما قبل از خرید لوستر اتاق خواب، بهتر است سبک های مختلف لوستر را بشناسید و سپس با استفاده از معیارهایی که در اینجا خواهیم گفت، لوستر مناسب برای اتاق خواب خود را تهیه کنید. هم چنین در ادامه جدیدترین محصولات فروهر دیزاین را برای شما نمایش خواهیم داد تا بتوانید با قیمت مناسب خرید لوستر اتاق خواب را از تولید کننده انجام دهید.

در نظر داشته باشید که نورپردازی مناسب می تواند زیبایی اتاق خواب شما را دو چندان کند تنها در صورتی که قواعد اصولی آن را رعایت کنید. همانطور که قبلا ویژگی های آباژور اتاق خواب را گفتیم، می توانید در اینجا هم در مورد ویژگی های جدیدترین لوستر اتاق خواب اطلاعات خود قبل از خرید را افزایش دهید.

لوستر سقفی مثلث

3,900,000 تومان4,900,000 تومان
 
کد محصول FD-CP-007
ابعاد کلی طول خط نوری 70، 50 و 30 سانتی متر
جنس بدنه آلومینیوم
نوع رنگ پودری الکترواستاتیک
نوع نور اس ام دی
شار نوری 5000 لومن
گارانتی یک سال
  • این محصول قابلیت چیدمان مختلف بر اساس طراحی دلخواه را دارد.
  • قابلیت تنظیم ارتفاع از یک متر تا 20 سانتی متر وجود دارد.

چرا نورپردازی در اتاق خواب مهم است؟

اگر قصد دارید یک فضای شیک برای اتاق خواب خود درست کنید نباید اهمیت نورپردازی را در کنار لوازم دست کم بگیرید. استفاده از یک نورپردازی خوب باعث می شود تا لوازم داخل اتاق هم بهتر دیده شوند. علاوه بر این، نورپردازی باید به گونه ای باشد تا آرامش را در فضای اتاق شما ایجاد کند. نورپردازی در اتاق خواب خود را می توانید با استفاده از آباژور ایستاده، آباژور رومیزی و چراغ شب و یا چراغ دیواری انجام دهید.

اما معمولا لوستر مناسب اتاق خواب کمک می کند تا اتاق شما مجلل دیده شود. مدل های مختلف لوستر اتاق خواب مدرن ویژگی مخصوص به خود را برای فضای شما به وجود می آورند. 

لوستر سقفی زایان

4,700,000 تومان5,700,000 تومان
 
کد محصول FD-CP-014
ابعاد کلی قطر 80 و 70 سانتی متر
جنس بدنه آلومینیوم
نوع رنگ پودری الکترواستاتیک
نوع نور اس ام دی
شار نوری 9500 لومن
گارانتی یک سال
  • قابلیت تنظیم ارتفاع از یک متر تا 20 سانتی متر وجود دارد.

نکات مهم در انتخاب انواع لوستر مدرن اتاق خواب

حال که با اهمیت استفاده از لوستر برای اتاق خواب خود آشنا شدید، می خواهیم در مورد پارامترهای اصلی در انتخاب آن نیز مواردی را اعلام کنیم. لازم به ذکر است این موارد از اصول اصلی برای طراحی استاندارد است و باید سبکی را متفاوت از لوستر پذیرایی انتخاب کنید. شما می توانید از سلیقه شخصی خود نیز با توجه به طراحی فضا استفاده کنید.

اندازه لوستر اتاق خواب

مهم ترین نکته در انتخاب لوستر برای هر فضایی اندازه آن است. این موضوع به خصوص در مورد اتاق خواب دارای اهمیت بیشتری است. اندازه لوستر باید متناسب با فضای اتاق شما باشد و از شاخه های کمتری نسبت به سایر لوسترها استفاده شود.

بهتر است لوستر اتاق خواب را در مرکز اتاق قرار دهید تا چیدمان بهتری برای دکوراسیون خود داشته باشید. اما می توانید آن را در هر محلی که دوست دارید هم نصب کنید تا سبک طراحی اتاق تکمیل شود. امروزه انواع لوسترهای مختلف برای همین موضوع تولید می شوند.

لوستر سقفی ریگل – سه حلقه

3,200,000 تومان4,000,000 تومان
2,880,000 تومان4,000,000 تومان
 
کد محصول FD-CP-006-1
ابعاد کلی قطر 70، 50 و 30 سانتی متر
جنس بدنه آلومینیوم
نوع رنگ پودری الکترواستاتیک
نوع نور اس ام دی
شار نوری 3000 لومن
گارانتی یک سال
  • قابلیت تنظیم ارتفاع از یک متر تا 20 سانتی متر وجود دارد.
لوستر برای اتاق

استفاده از سبک های کارتونی و فانتزی، می تواند ایده خیلی مناسبی برای اتاق کودک باشد. این مدل لوسترها فضای اتاق را برای کودکان دلنشین تر می کنند و آرامش بیشتری در آن خواهند داشت.

رنگ لوستر اتاق خواب

رنگ ها یکی از تفاوت های اتاق خواب با سایر فضاهای خانه هستند. به همین دلیل بهتر است با استفاده از لوسترهای رنگی در فضای اتاق خود یک تغییر بزرگ و چشم گیر ایجاد کنید. اما توجه کنید که این رنگ ها بهتر است با سایر المان های دکوراسیون اتاق همخوانی داشته باشد. مثلا رنگ لوستر را با کاغذ دیواری یا رنگ دیوار هماهنگ کنید. به این ترتیب اتاق شما همیشه جذاب دیده خواهد شد و در آن احساس آرامش خواهید کرد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از لوسترهای جدبد و مدرن در اتاق خود استفاده کنید.

هم چنین می توانید رنگ لامپ و نورپردازی فضا را هم در اتاق خواب خود تغییر دهید تا اتاق زیباتری داشته باشید. استفاده از لامپ های آفتابی و مهتابی در کنار هم یک ایده عالی برای نورپردازی اتاق است که باعص می شود چشم خسته نشود و رنگ دکوراسیون اتاق هم تحت تأثیر قرار نگیرد. به طور کلی پیشنهاد می کنیم از  نور ملایم و یکنواخت برای اتاق استفاده کنید.

لوستر انواع اتاق خواب

جنس انواع لوستر برای اتاق خواب

لوستر مدرن اتاق خواب را می توانید در جنس های مختلف و متفاوتی تهیه کنید. جنس هایی مانند کریستال، فلز و چوبی جز پرطرفدارترین مدل های لوستر اتاق خواب هستند. این موضوع باعث می شود تا بر اساس سبک طراحی اتاق خود انتخاب های وسیع تری هم داشته باشید.

مدل لوستر اتاق خواب

یکی از نکته های مهم در خانه هایی که دکوراسیون چشم گیر دارند این نکته است که تمامی لوازم از یک سبک مشابه استفاده می کنند. بهتر است این موضوع را در مورد انواع لوستر برای اتاق خواب نیز رعایت کنید تا نتیجه بهتری بگیرید. اگر سبک کلی اتاق خواب مدرن است به دنبال لوستر های فانتزی و مدرن باشید و اگر سبک کلاسیک می‌پسندید لوستر سقفی کریستال گزینه خوبی هستند. لوسترهای آویز برای فضای اتاق خواب به خصوص اتاق خواب هایی که لوستردر مرکز تخت خواب قرار می‌گیرد، مناسب نیستند.

هم چنین می توانید سبک های مختلف را با هم ترکیب کنید و یک دکوراسیون متفاوت ایجاد کنید. به عنوان مثال در اتاق خواب به سبک مینیمال، می‌توانید از چراغ های مجلل استفاده کنید تا زیبایی خیره کننده تری به فضای منزل خود بدهید.

لوستر سقفی اسپیس

3,600,000 تومان4,200,000 تومان
 
کد محصول FD-CP-001
ابعاد کلی قطر بدنه 60 سانتی متر
جنس بدنه آلومینیوم
نوع رنگ پودری الکترواستاتیک
نوع نور اس ام دی
شار نوری  4000 لومن
گارانتی یک سال
  • قابلیت تنظیم ارتفاع از یک متر تا 20 سانتی متر وجود دارد.
  • قابلیت تغییر شکل نوار نوری وجود دارد.

مشکلات استفاده از لوستر اتاق خواب و راه حل‌های آن

استفاده از لوستر اتاق خواب همراه با برخی مشکلات می‌تواند همراه باشد که در ادامه به برخی از این مشکلات و راه‌حل‌های آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  1. مشکلات نصب و نگهداری: نصب و نگهداری لوستر اتاق خواب ممکن است برای برخی افراد مشکل ساز باشد. برای حل این مشکل، بهتر است قبل از خرید لوستر، مطمئن شوید که آیا از نصب و نگهداری آن آسان است یا خیر و یا از یک تکنسین مجرب برای نصب و راه‌اندازی لوستر استفاده کنید.
  2. ایجاد سایه: استفاده از لوستر با نور قوی ممکن است باعث ایجاد سایه در اتاق شود که ممکن است مزاحمتی برای برخی افراد باشد. برای حل این مشکل، بهتر است از چندین لامپ کوچک با نور نرم استفاده کنید که نور را به طور مساوی در اتاق پخش کنند.
  3. هزینه بالا: خرید لوستر اتاق خواب معمولا با هزینه بالایی همراه است. برای رفع این مشکل، بهتر است قبل از خرید، به دقت بررسی کنید که آیا قیمت لوستر مناسب است یا خیر.
  4. مصرف برق بالا: استفاده از لوستر با لامپ‌های بزرگ ممکن است باعث افزایش مصرف برق و هزینه‌های بالایی برای شما شود. برای حل این مشکل، بهتر است از لوستر با لامپ‌های کوچک‌تر و با کیفیت و مصرف کمتر برق استفاده کنید.
  5. تأثیر نور بر خواب: استفاده از نور قوی در اتاق خواب ممکن است باعث اختلال در خواب شما شود. برای رفع این مشکل، بهتر است از لوستر با نور خیلی کم و نرم استفاده کنید که احساس آرامش و راحتی به شما بدهد. هم چنین چراغ شب خواب هم گزینه مناسبی به نظر می رسد.
  6. گرم شدن لامپ: برخی از لامپ‌های لوستر اتاق خواب پس از چند ساعت به دلیل بالا بودن دمای آنها گرم می‌شوند. راه حل: استفاده از لامپ‌های LED یا CFL با مصرف برق کمتر و کمترین افزایش دمایی ممکن.
  7. کثیف شدن: با گذشت زمان، لوستر اتاق خواب ممکن است کثیف شود و نیاز به تمیز کردن داشته باشد. راه حل: برای تمیز کردن لوستر اتاق خواب از دستمال‌های نرم و مرطوب استفاده کنید و برای دوره‌های طولانی‌تر، از محلول تمیز کننده خاص استفاده کنید.
  8. نور خیلی روشن یا خیلی کم: یکی از مشکلات متداول لوستر اتاق خواب، نور خیلی روشن یا خیلی کم است که می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی مانند ناراحتی چشم و بی خوابی شوند.

چراغ آویز اسپارک

2,850,000 تومان3,250,000 تومان
کد محصول FD-CP-013
ابعاد کلی قطر هر رینگ 21سانتی متر و طول سیم 150 سانتی متر
جنس بدنه آلومینیوم و پلاستیک
نوع رنگ پودری الکترواستاتیک
نوع نور اس ام دی
شار نوری 3800 لومن

لوستر سقفی ریگل

1,350,000 تومان1,850,000 تومان
1,215,000 تومان1,850,000 تومان
 
کد محصول FD-CP-006
ابعاد کلی قطر 70 سانتی متر
جنس بدنه آلومینیوم
نوع رنگ پودری الکترواستاتیک
نوع نور اس ام دی
شار نوری 2000 لومن
گارانتی یک سال
  • قابلیت تنظیم ارتفاع از یک متر تا 20 سانتی متر وجود دارد.

لوستر سقفی هِسپر

2,200,000 تومان2,800,000 تومان
 
کد محصول FD-CP-003
ابعاد کلی طول خط نوری 70 و 55 سانتی متر
جنس بدنه آلومینیوم
رنگ بدنه  پودری الکترواستاتیک
نوع نور اس ام دی
شار نوری 3000 لومن
گارانتی یک سال
  • قابلیت تنظیم زاویه تابش نور را با استفاده از پیچ تنظیم دارد.
  • قابلیت تنظیم ارتفاع از یک متر تا 20 سانتی متر وجود دارد.

استفاده از سایر لوازم روشنایی را فراموش نکنید

همانطور که می دانید مدل لوستر اتاق خواب بیشتر جنبه تزیینی دارد و ممکن است نور مورد نیاز اتاق را فراهم نکند. پس بهتر است در کنار آن از وسایلی مثل آباژور و چراغ های دیواری در اتاق خواب استفاده کنید. این نورها نیز بخشی از نورپردازی دکوراتیو و کاربردی اتاق خواب هستند. این نورها باید به گونه ای انتخاب شوند که هماهنگی با دکوراسیون اتاق خواب و سایر وسایل نورپردازی را داشته باشند.

حال کافی است با دانستن این موارد خرید لوستر اتاق خواب را شروع کنید. در نظرگرفتن موارد گفته شده بر اساس دکوراسیون و سلیقه شخصی قطعا می تواند برای شما اتاق خواب فوق العاده ای را شکل دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

سبد خرید